İstanbul Avcılar’da TEM Otoyolu üzerinde seyir halindeki bir otomobil akşam saatlerinde alev alev yanmaya başladı. Yangının söndürülmesi için olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Olay, Avcılar mevkii Edirne istikametinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, sürücü otomobilden dumanlar çıktığını fark edince aracı sağ şeride park ederek hemen araçtan indi. Kısa süre içinde alev alan otomobil, yolun yanındaki ağaçlık alana da sıçradı.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak başarılı bir şekilde söndürdü. Ancak, yangın sonucunda otomobil kullanılamaz hale geldi.
İSTANBUL AVCILAR’DA TEM OTOYOLU’NDA SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL, ALEV ALEV YANDI. YANGIN İTFAİYE EKİPLERİNCE SÖNDÜRÜLÜRKEN ARAÇ KULLANILAMAZ HALE GELDİ.