25.06.2026-14:17
(Son Güncelleme:25.06.2026-14:17)
TEM Otoyolu Kumburgaz mevkisinde seyir halindeki bir araçta çıkan yangın, pek çok sürücüde paniğe neden oldu. Yangın, saat 12.30 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, binek araçtan dumanlar yükselmeye başlayınca sürücü, aracı emniyet şeridine çekti. Ancak bir anda alevlerin yükselmesi üzerine itfaiye ekipleri olay yerine çağırıldı.
Alevler, aracı sarmış durumda kullanılamaz hale getirdi. Yangın anında bölgede trafik yoğunluğu yaşandı. Olayın hemen ardından yangının çıkış nedeni hakkında inceleme başlatıldığı bildirildi.
TEM OTOYOLU KUMBURGAZ MEVKİSİNDE SEYİR HALİNDEKİ BİR ARAÇTA ÇIKAN YANGIN PANİĞE NEDEN OLDU.
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Gündem HABERLERİ