22.06.2026-20:19 (Son Güncelleme:22.06.2026-20:19)

Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı

TFF, Süper Lig kulüplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi. Galatasaray lider konumda.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig’de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı. Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en fazla harcama limitine sahip kulüp oldu.

Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilen toplantı ile 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri’ni belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray’ın yeni sezondaki harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak belirlendi. Kurul ayrıca Fenerbahçe’ye 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’a ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limiti tayin etti.

30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121. maddesi kapsamında Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı:

2026-2027 Sezonu Harcama Limitleri

  • Galatasaray: 9.006.596.835 TL
  • Fenerbahçe: 6.330.032.702 TL
  • Trabzonspor: 2.530.783.285 TL
  • Beşiktaş: 4.123.397.974 TL
  • RAMS Başakşehir: 1.099.918.616 TL
  • Göztepe: 678.239.611 TL
  • Samsunspor: 1.124.529.320 TL
  • Çaykur Rizespor: 1.817.301.750 TL
  • Konyaspor: 1.101.846.407 TL
  • Kocaelispor: 953.682.308 TL
  • Corendon Alanyaspor: 571.608.883 TL
  • Gaziantep FK: 817.925.936 TL
  • Kasımpaşa: 647.958.968 TL
  • Gençlerbirliği: 805.716.149 TL
  • Eyüpspor: 801.174.603 TL
  • Erzurumspor: 893.261.956 TL
  • Amedspor: 893.261.956 TL
  • Çorum FK: 893.261.956 TL

TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU (TFF), TRENDYOL SÜPER LİG’DE YER ALAN KULÜPLERİN 2026-2027 SEZONU HARCAMA LİMİTLERİNİ AÇIKLADI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr