Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, İstiklal İlköğretim Okulu’ndaki öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Çocuklar, karnelerini başkan amcalarının elinden almanın mutluluğunu yaşadı.
Her fırsatta önceliğin eğitim olduğunu vurgulayan Başkan Dursun, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının son gününde öğrencileri yalnız bırakmadı. İstiklal İlkokulu’na giden Başkan Dursun’u öğrenciler, kolonya, çiçek ve çikolata ile karşıladı.
Öğrencileri sınıfında ziyaret eden Başkan Dursun’a Sultangazi Kaymakamı Mahmut Kaşıkçı ve Sultangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Necati Tekbaş da eşlik etti. Başkan Dursun, öğrencilerin karnelerini takdim ettikten sonra onlarla aynı sırayı paylaşarak bol bol sohbet etti.
Başkan Dursun, öğrencilere tatil ile ilgili şu mesajı verdi: "9 aylık maratonu geride bıraktınız. Şimdi 3 aylık güzel bir tatil sizi bekliyor. Tatilde bol bol kitap okumayı da ihmal etmeyin. Okumak, insana bambaşka dünyanın kapılarını açar, yeni şeyler keşfetmemizi sağlar. Arkadaşlarınızla güzel zaman geçirdiğiniz, oyunlar oynadığınız ve sporla iç içe olduğunuz bir tatil olsun. Yeni eğitim öğretim döneminde görüşmek dileğiyle."
SULTANGAZİ BELEDİYE BAŞKANI ABDURRAHMAN DURSUN, İSTİKLAL İLKÖĞRETİM OKULU’NDAKİ ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU. ÇOCUKLAR, KARNELERİNİ BAŞKAN AMCALARININ ELİNDEN ALDI.