26.06.2026-16:03 (Son Güncelleme:26.06.2026-16:03)

Sivas atletizminde önemli başarılar

Sivas Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları, U20 Türkiye Şampiyonası'nda elde ettikleri derecelerle milli takıma seçildi.

Sivas Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları, U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri'nde elde ettikleri başarılarla Sivas atletizmine büyük gurur yaşattı.

Şampiyona kapsamında 1500 metrede yarışan SEM sporcusu Muhammed Arda Kıratik, Türkiye Şampiyonu olarak milli takıma seçilmeye hak kazandı. Şampiyonanın ikinci gününde 3000 metre yarışında da galip gelerek bir kez daha Türkiye Şampiyonu oldu ve milli takım kadrosundaki yerini pekiştirdi.

Kadınlarda ise Nisanur Taşçı, 5000 metre yarışında Türkiye ikinciliğini elde ederek milli takımda görev alma hakkı kazandı. Yüksek atlama branşındaki sporcumuz Emir Yılmaz ise Türkiye üçüncüsü olarak dikkate değer bir başarı elde etti ve Avrupa hedefi için önemli bir adım atmış oldu.

Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, sporcuların başarılarının gurur verici olduğunu belirterek, "Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz" ifadelerini kullandı.

ŞAMPİYONADA 1500 METREDE YARIŞAN SEM SPORCUSU MUHAMMED ARDA KIRATİK (ORTADA), TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLARAK MİLLİ TAKIMA SEÇİLMEYE HAK KAZANDI

Haber365
bilgi@haber365.com.tr