Şırnak’ta uzun yıllar sağlık hizmetlerinde görev yapan hemşire Emine Öztoprak, tayininin İstanbul’a çıkmasının ardından mesai arkadaşları ve sendika temsilcileri tarafından anlamlı bir veda programıyla uğurlandı.
İl Sağlık Müdürlüğü’nde çalışan hemşire Emine Öztoprak’ın yeni görev yerine atanmasının ardından veda ziyaretleri başladı. Görev süresi boyunca sağlık çalışanlarının sorunlarıyla yakından ilgilenen ve aktif sendikal çalışmalarıyla da tanınan Öztoprak, Sağlık-Sen sendikasını da ziyaret etti. Programda, Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri, iş yeri temsilcileri ve gençlik komisyonu üyeleri yer aldı ve Öztoprak’a sağlık hizmetlerine sunduğu katkılar nedeniyle bir teşekkür plaketi takdim edildi.
Programda konuşma yapan Başkan Anmal, Öztoprak’ın görev yaptığı birimlerdeki çalışkanlığı, özverisi ve çözüm odaklı yaklaşımını vurgulayarak, “Sağlık hizmetlerinin yanı sıra çalışanların sorunlarıyla da yakından ilgilenmesi, kurum içerisindeki iş barışına sağladığı katkılar ve gösterdiği üstün gayret her zaman takdirle karşılandı. Sağlık-Sen ailesi olarak kendisine bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yeri olan İstanbul’da başarılar diliyoruz.” şeklinde konuştu.
Duygusal anların yaşandığı törende, hemşire Emine Öztoprak, Şırnak’ta görev yapmaktan büyük onur duyduğunu ifade etti. Öztoprak, “Burada çok güzel dostluklar edindim ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Başta Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal olmak üzere tüm yönetime ve çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bu anlamlı plaket ve veda programı beni çok duygulandırdı ve onurlandırdı.” dedi.
Program, plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
HEMŞİRE EMİNE ÖZTOPRAK'A PLAKET VERİLDİ