23.06.2026-10:16 (Son Güncelleme:23.06.2026-10:16)

Seyir halinde alev alan motosiklet kullanılmaz hale geldi

Hatay'ın İskenderun ilçesinde seyir halindeyken alev alan motosiklet, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Hatay’ın İskenderun ilçesinde seyir halindeyken alev alarak küçük çapta bir yangın çıkaran motosiklet, yangın sonrası kullanılmaz hale geldi.

Yangın, İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi’nde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle yanmaya başlayan motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü, aracını güvenli bir noktada durdurarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü. Yangın sonucunda motosiklet tamamen kullanılamaz hale geldi, ancak olayda yaralanan kimse olmadı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi amacıyla inceleme başlatıldı.

HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN ALEV ALARAK YANAN MOTOSİKLET KULLANILMAZ HALE GELDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr