Manisa’nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe yönelik bir saldırı gerçekleşti. Saldırı anı, güvenlik kameralarına yansıdı.
Olay, 21 Haziran sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. K.T. (49) isimli şahsın, belediye binası önünde Gece isimli köpeğe saldırdığı ve ardından güvenlik görevlilerine tekme attığı öne sürüldü. Yaşanan arbede sonrasında güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen K.T., polis ekiplerine teslim edildi.
Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti ile gözaltına alınan şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Çıkarıldığı mahkemece K.T., "Basit Yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Salihli'de köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldırı kamerada: Şüpheli tutuklandı