Sağlık-Sen sosyal hizmet çalışanlarının sorunlarını ele aldı
Sağlık-Sen Şırnak Şubesi yönetimi, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde göreve başlayan yeni yöneticilere hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyaret sırasında, sosyal hizmet çalışanlarının sahada karşılaştığı sorunlar ve beklentileri dile getirildi.
Başkan Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcileriyle birlikte Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti. Heyet, İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, ŞÖNİM Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya'ya yeni görevleri için hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, sendikal faaliyetlerin yanısıra Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalar, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler ve sahada görev yapan sosyal hizmet çalışanlarının sorunları ele alındı.
Çalışanlardan gelen taleplerin doğrudan yöneticilere aktarılması ile çözüm odaklı değerlendirmeler yapıldı. Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının fedakarca görev yaptığını belirterek, kurum yöneticileriyle kurulan güçlü iletişimin hizmet kalitesine önemli katkı sağlayacağını ifade etti. Anmal, "Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talep, sorun ve beklentileri de kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk. Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesidir. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyoruz" dedi.
Karşılıklı görüş alışverişinde bulunulan ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesi ile sona erdi.
SAĞLIK-SEN ŞIRNAK ŞUBE BAŞKANI SABĞATULLAH ANMAL, AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVE BAŞLAYAN YENİ YÖNETİCİLERE HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU.