26.06.2026-16:45 (Son Güncelleme:26.06.2026-16:45)

Pendik'te Muharrem ayı dolayısıyla 20 bin aşure dağıtıldı

Pendik Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında düzenlediği aşure ikramında 20 bin aşure dağıttı.

Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramında vatandaşlara toplam 20 bin aşure dağıttı. Cuma namazının ardından gerçekleştirilen ve yoğun ilgi gören aşure dağıtımı havadan görüntülendi.

Pendik Belediyesi, Muharrem ayı vesilesiyle geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Pendik Çarşı Camii önünde, Cuma namazının ardından düzenlenen programda vatandaşlara toplam 20 bin aşure ikram edildi. Paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure, büyük bir coşkuyla karşılandı. Belediye ekiplerinin hazırladığı aşureler, etkinliğe katılan vatandaşlara dağıtıldı.

Etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferini ilçe sakinleriyle paylaşma amacı güdü. Camii önünde uzun kuyruklar oluştu. Aşureler, Türk bayrağı motifleri ile hazırlanan özel sunumlarla vatandaşlara ikram edildi. Ayrıca, aşure dağıtımı havadan görüntülendi.

Aşure dağıtımına katılan İbrahim Kalafat, "Bu tarz geleneksel etkinliklerin devam ettirilmesinin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Pendik’te Muharrem ayının bereketini yaşıyoruz. Belediye başkanımıza çok teşekkür ederiz. Aşure çok güzeldi. Herkesin emeğine sağlık!" dedi. Aşure ikram edilen Remziye Gedik ise, "Belediye başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Aşure gerçekten harika olmuş, yapanların eline koluna sağlık. Allah razı olsun, aşurenin bereketini yaşıyoruz" şeklinde konuştu.

PENDİK BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA DÜZENLEDİĞİ GELENEKSEL AŞURE İKRAMINDA VATANDAŞLARA TOPLAM 20 BİN AŞURE DAĞITTI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr