23.06.2026-16:59
(Son Güncelleme:23.06.2026-16:59)
Gaziantep'te otoyolda ters yönde ilerleyen bir kamyonet sürücüsüne 90 bin TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca, sürücünün belgesine 60 gün süreyle el konulurken, aracı da trafikten 60 gün men edildi.
Olay, Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması ekiplerinin Gaziantep-Nurdağı otoyolunda gerçekleştirdiği denetim sırasında meydana geldi. Ekipler, yaptığı seyir devriyesinde bir aracın ters istikamette seyrettiğini tespit etti. Bu ihlal, trafik güvenliğini tehlikeye soktuğu için sürücüye 90 bin TL cezai işlem uygulandı.
Trafik güvenliğini artırmak ve olası kazaların önüne geçmek amacıyla yürütülen denetimlerin devam edeceği bildirildi.
OTOYOLDA TERS YÖNDE İLERLEYEN SÜRÜCÜYE 90 BİN TL CEZA
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Gündem HABERLERİ