Tokat’ın Niksar ilçesinde, kontrolden çıkan bir otomobil, bir iş yerinin duvarına çarparak durdu. O anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
Edinilen bilgilere göre kaza, ilçe merkezi Fatih Sultan Mehmet Caddesi üzerinde meydana geldi. S.B. yönetimindeki otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu, Belediye İş Merkezi’nin girişindeki iş yerinin duvarına çarparak durabildi.
Güvenlik kamerasına yansıyan olayın ardından çevrede kısa süreli panik yaşandı. İhbar üzerine olay yerine ekipler sevk edilirken, yapılan ilk incelemelerde kazada herhangi bir yaralanmanın bulunmadığı belirlendi.
Çarpmanın etkisiyle iş yerinin giriş bölümünde hasar oluşurken, araçta da maddi zarar meydana geldi.
TOKAT'IN NİKSAR İLÇESİNDE KONTROLDEN ÇIKAN BİR OTOMOBİL, BİR İŞ YERİNE ÇARPTI. O ANLAR GÜVENLİK KAMERASINA YANSIDI.