Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris’te ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla yol yatırımlarını sürdürüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında Çamlı Mahallesinde 25 milyon TL maliyetle başlatılan sıcak asfalt çalışmaları devam ederken, İçmeler Mahallesinde 77 milyon TL yatırımla başlatılan yol yenileme çalışmalarında sona yaklaşıldı.
Çamlı Mahallesi’nde yürütülen çalışmalarla birlikte 5,6 kilometrelik yolun yenilenmesi hedefleniyor. Bu kapsamda zemin iyileştirmesi, plent miks temel (PMT) serimi ve sıcak asfalt uygulaması gerçekleştiriliyor. Proje kapsamında şu ana kadar 2,8 kilometrelik bölümde sıcak asfalt çalışması tamamlanırken, ekipler kalan güzergâhta çalışmalarını sürdürmekte.
İçmeler yolunda sona yaklaşıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris’in önemli turizm destinasyonlarından biri olan İçmeler Mahallesi’nde başlattığı yol yenileme çalışmalarında sona yaklaşmıştır. Çalışmalar, Marmaris merkez ile İçmeler arasında ulaşımı sağlayan ve Atatürk Caddesi olarak bilinen yaklaşık 3,5 kilometrelik güzergâhta yürütülmektedir. İki platform ve dört şerit olarak planlanan yolun yenilenmesi kapsamında önemli bir bölüm tamamlandı.
Yol çalışmaları ilçe genelinde devam ediyor
Marmaris’te kırsal ve merkez mahalle ayrımı gözetmeksizin yol yatırımlarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi, daha önce Adaköy, Bayır, Söğüt ve Orhaniye mahallelerinde gerçekleştirdiği yol yapım çalışmalarını tamamlayarak vatandaşların hizmetine sunmuştur. İl genelinde yatırımların devam ettiğini belirten Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, güvenli ve konforlu yol ağını genişletmek için çalışan Fen İşleri Daire Başkanlığı çalışanlarına teşekkür etti.
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR, MUĞLA’NIN ULAŞIM ALTYAPISINI GÜÇLENDİRİYOR