Mersin Kent Konseyi Olağan Genel Kurulunda gerçekleştirilen başkanlık seçiminde Demet Şaman Tarlakazan, 76 oy alarak konseyin yeni başkanı seçildi. Seçimler, 99 oyla yapılan genel kurulda gerçekleşti. Genel kurulda yeni dönem yürütme kurulu üyeleri de belirlendi.
Mersin Kent Konseyi'nin yeni döneminin başlangıcında yapılan seçimde, Demet Şaman Tarlakazan ile Aslı Pınar Coşkun yarıştı. Delegelerin katılımıyla gerçekleştirilen genel kurulda toplam 105 delegenin 99'u geçerli oy kullandı. Tarlakazan, kullandığı oylarla Mersin Kent Konseyi'nin yeni başkanı oldu. Tarlakazan, 76 oy alırken, Coşkun 23 oy aldı.
Genel kurul, Arzu Günay, Burcu Şanlı ve Emre Üresin’den oluşan divan tarafından yönetildi. Oylama, delegelerin kararıyla kapalı zarf usulü ile yapıldı.
Eski Mersin Kent Konseyi Başkanı Alper Girgeç, 2 yıllık görev süresinde fiziki alanların yanı sıra vizyoner projelere de imza attıklarını belirterek, yeni başkan ve yönetimine başarı dileklerinde bulundu. Girgeç, “2 yıllık görevimizde sadece fiziki alanlar değil, vizyoner projeler ve kalıcı eserler sığdırdık” şeklinde konuştu.
Başkanlığa seçilen Demet Şaman Tarlakazan ise, Kent Konseyinin sivil toplum kuruluşları ile kamu kurum ve kuruluşlarını içinde barındıran ortak bir yapı olduğunu vurgulayarak, “Kent Konseyinin bileşenleriyle dolu dolu çalışmalar yapacağız” dedi. Tarlakazan, yapılan projeleri belirlemekte dikkatli olacaklarını ve önceliklerini Kent Konseyi’nin misyonu ve amaçlarına göre belirleyeceklerini ifade etti.
MERSİN KENT KONSEYİ OLAĞAN GENEL KURULU'NDA YAPILAN BAŞKANLIK SEÇİMİNDE 76 OY ALAN DEMET ŞAMAN TARLAKAZAN, KONSEYİN YENİ BAŞKANI SEÇİLDİ. GENEL KURULDA AYRICA YENİ DÖNEM YÜRÜTME KURULU ÜYELERİ DE BELİRLENDİ.