ABD Milli Takımı Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye ile oynayacakları 2026 FIFA Dünya Kupası maçı öncesinde, mücadelenin kolay geçmeyeceğini ifade etti. Yarın TSİ 05.00'te Los Angeles Stadyumu'nda gerçekleştirilecek karşılaşma öncesinde gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan Pochettino, Türkiye’nin güçlü bir takım olduğunu belirtti.
Pochettino, "Bu bir Dünya Kupası maçı. Türk takımı çok iyi bir takım. Elendiler ama yarın maç oynayacağız. O maçın kolay bir maç olacağını düşünmüyoruz. Takımın kalitesini biliyoruz. Benim görevim onların neden elendiğini analiz etmek değil. O takımı inceledim, bana göre daha fazlasını hak ediyorlardı. Bence çok çok iyi bir takım. Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz" dedi.
Pochettino ayrıca, "Maça kazanmak için çıkacağız. Bazı kararlar vermemiz gerekecek. Farklı takım organizasyonları gerekebilir. Öncelikle bir sonraki aşamaya geçmemiz gerekiyor. Mevcut şartlarda takım için en iyi şekilde rekabet için hazırlık yapacağız. Kazanmak için tedbirler alacağız. Bir sonraki aşamaya 3 galibiyetle gitmek istiyoruz" şeklinde konuştu.
Türkiye’nin son iki maçındaki performansındaki hayal kırıklığına da değinen Pochettino, "Bu beklenen bir sonuç değildi. Performansları da öyle kötü değildi. Sonuçlara sebep olacak kötü performans yoktu. Türkiye, çeşitli sebeplerden dolayı maç kazanamamış olabilir ama çok rekabetçi ve sonuç elde etmek için elinden geleni yapıyor. Yarın onlar ülkeleri, bayrakları ve gururları için oynayacaklar. Oldukça rekabetçi bir oyun olacağını düşünüyoruz. Onlara saygı duyuyoruz" değerlendirmesinde bulundu.
ABD, 2026 FIFA DÜNYA KUPASI D GRUBU 3. VE MAÇINDA YARIN TSİ 05.00’TE LOS ANGELES STADYUMU’NDA A MİLLİ FUTBOL TAKIMI İLE OYNAYACAK. BU MÜCADELE ÖNCESİNDE ABD MİLLİ TAKIMI TEKNİK DİREKTÖRÜ MAURİCİO POCHETTİNO, DÜZENLENEN BASIN TOPLANTISINDA SORULARI YANITLADI.