Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırdı. Akhisar’da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı bir çalışma gerçekleştiren ekipler, halk sağlığını koruma amacını gütmektedir.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını koruyarak, haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürmektedir. Ekipler, karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alarak, parklar, yeşil alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama uygulamaları gerçekleştirmektedir. Gece ve gündüz sürdürülen bu çalışmalarla yaz mevsiminde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedeflenmektedir.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vektörle mücadelenin halk sağlığını doğrudan etkileyen temel belediyecilik hizmetlerinden biri olduğunu belirtti ve şöyle konuştu: “17 ilçemizin tamamında ekiplerimiz planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca vatandaşlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama çalışmalarımızı bilimsel yöntemlerle sürdüreceğiz. Manisa’nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz.”
Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise ilaçlama uygulamalarının il genelinde programa uygun bir şekilde yürütüldüğünü vurgulayarak, “17 ilçemizde ilaçlama uygulamalarımızı planlı şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadelemize aralıksız devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI VEKTÖRLERLE MÜCADELE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİ, HAVA SICAKLIKLARININ YÜKSELMESİYLE BİRLİKTE İLAÇLAMA ÇALIŞMALARINI YOĞUNLAŞTIRIRKEN, AKHİSAR'DA 25 ARAÇ VE 35 PERSONELLE KAPSAMLI ÇALIŞMA YÜRÜTTÜ.