28.06.2026-11:38 (Son Güncelleme:28.06.2026-11:38)

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden sivrisineklere karşı etkili ilaçlama çalışmaları

Manisa Büyükşehir Belediyesi, 17 ilçede eş zamanlı ilaçlama faaliyetleri ile haşere mücadelesine devam ediyor.

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden haşere ile mücadele

Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarını Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde aralıksız sürdürmektedir. Yaz aylarını daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu geçirmeyi hedefleyen ekipler, 17 ilçede gece gündüz yoğun bir çalışma yürütmektedir.

Eş zamanlı ilaçlama uygulamaları

Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde gerçekleştirilen ilaçlama çalışmaları, Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama faaliyetleri ile sürdürülmektedir. Bu kapsamda, 30 araçtan oluşan filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlaması yapılmıştır.

Vatandaşların sağlığı öncelikli hedef

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yapılan çalışmaların kesintisiz devam ettiğini vurgulayarak, "Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte haşere ve vektörle mücadele çalışmalarımızı 17 ilçemizde planlı ve bilimsel yöntemlerle sürdürüyoruz. Amacımız, vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir," dedi.

141 personel ile kapsamlı hizmet sağlanıyor

Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram, 17 ilçede 141 saha personeli ve 54 araçla hizmet verdiklerini belirterek, sorun yaşanılan her durumda hızlı müdahale ettiklerini ifade etti. Güzelyurt Mahalle Muhtarı Aynur Tava da, yapılan ilaçlamaların sorunları azalttığını vurguladı ve Manisa Büyükşehir Belediyesine teşekkürlerini iletti.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, vektörle mücadele çalışmalarının il genelinde program dahilinde kesintisiz sürdürülmeye devam edeceğini bildirmektedir.

MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, HAVALARIN ISINMASIYLA BİRLİKTE İL GENELİNDE HAŞERE VE VEKTÖRLERLE MÜCADELE ÇALIŞMALARINI ŞEHZADELER VE YUNUSEMRE İLÇELERİNDE ARALIKSIZ SÜRDÜRDÜ. VATANDAŞLARIN YAZ AYLARINI DAHA SAĞLIKLI, HUZURLU VE KONFORLU GEÇİRMESİNİ HEDEFLEYEN EKİPLER, 17 İLÇENİN TAMAMINDA GECE GÜNDÜZ ESASINA GÖRE YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTÜYOR.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr