22.06.2026-09:39 (Son Güncelleme:22.06.2026-09:39)

Kütahya’da atıcılık tutkunları bir araya geldi

Kütahya'da düzenlenen 15. Geleneksel Atış Etkinliği, sporcuların ve vatandaşların katılımıyla keyifli anlar yaşattı.

Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahya Germiyan Avcılar Derneği tarafından organize edilen 15. Geleneksel Trap, Tek Kurşun Şişe, Gong ve Hedef Atış Etkinliği’ne katıldı. Etkinlik, Hacıazizler Mahallesi’nde bulunan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Atış Poligonu’nda gerçekleştirildi.

Başkan Kahveci, yarışmaları yakından takip ederek sporcular ve vatandaşlarla bir araya geldi. Etkinlik hakkında görüş alışverişinde bulunarak, atıcılık sporunun kültürel açıdan önemli bir parça olduğunu vurguladı. Kahveci, bu tür organizasyonların Kütahya’nın sosyal ve sportif yaşamına katkıda bulunduğunu belirtti.

Etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür eden Kahveci, başta Dernek Başkanı Kadir Güngör olmak üzere organizasyona destek veren herkesi tebrik etti.

Farklı illerden sporcuların da katıldığı etkinlik, dereceye giren yarışmacılara ödüllerinin verilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Organizasyon, atıcılık sporuna gönül veren isimlerin birleştiği ve dostluk ile rekabetin keyifle yaşandığı bir gün sundu.

KÜTAHYA’DA ATICILIK TUTKUNLARI BİR ARAYA GELDİ

Haber365
bilgi@haber365.com.tr