Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde, uyuşturucuyla mücadele kapsamındaki bilgilendirme faaliyeti gerçekleştirildi.
Kemaliye İlçe Emniyet Amirliği ve Erzincan Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenlenen çalışmalarda, uyuşturucu kullanımının zararları ve bağımlılıkla mücadelenin önemi hakkında vatandaşlara bilgi verildi.
Etkinlik, İlçe Devlet Hastanesi ile vatandaşların yoğun olarak bulunduğu bölgelerde gerçekleştirildi. Yaklaşık 110 kişiye bilgilendirme yapılırken, broşür dağıtımı da gerçekleştirildi.
Yetkililer, toplumda uyuşturucuya karşı farkındalığın artırılması ve suçla mücadelenin etkin şekilde sürdürülmesi amacıyla benzer bilgilendirme faaliyetlerinin kararlılıkla devam edeceğini belirtti.
KEMALİYE'DE UYUŞTURUCUYLA MÜCADELE KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILDI