Erzincan’ın Tercan ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
İlçe Müftülüğü, Mamahatun Camii Derneği ve cami görevlilerinin organizasyonuyla yapılan program, Merkez Camii’nde gerçekleştirildi. Cuma namazının ardından cemaate aşure dağıtıldı.
Bu mübarek ay münasebetiyle yaklaşık 500 kişiye aşure ikram edildi. Merkez Camii İmamı Hakkı Eyğal, Muharrem ayının Hicri takvimin ilk ayı olduğunu ve İslam kültüründeki önemli yerini vurguladı. Aşurenin birlik, beraberlik, paylaşma ve bereketin simgesi olduğunu ifade eden Eyğal, "Mamahatun Camii olarak, Allah’ın ayı kabul edilen bu mübarek ayda aşure ikramı gerçekleştirerek bu özel zaman dilimini Tercan halkıyla birlik ve beraberlik içerisinde idrak etmeye çalıştık. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun," dedi.
Programa katılan vatandaşlar, ikram edilen aşure ile Muharrem ayının manevi atmosferini birlikte yaşadılar.
TERCAN'DA MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CEMAATE AŞURE İKRAM EDİLDİ