Kayseri Sanayi Odası (KAYSO) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Büyüksimitci, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan 'Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı 2025' araştırmasında Kayseri'den yer alan firmaları tebrik etti. Bu başarı, şehrin üretim ve ihracat gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.
Başkan Büyüksimitci, TİM'in listesinde Kayseri'den 15 firmanın bulunduğunu, Kayseri Serbest Bölge'de faaliyet gösteren ve TİM tarafından açıklanmayan 4 firmanın eklenmesiyle toplamda 19 firmanın Türkiye'nin ilk 1000 ihracatçısı arasında yer aldığını duyurdu. Büyüksimitci, bunun Kayseri sanayisinin üretim kabiliyeti, girişimcilik ruhu ve ihracat vizyonunun önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Büyüksimitci, Kayseri'nin yatırım, üretim ve ihracatta daha güçlü bir konuma ulaşmak için büyük çaba gösterdiğini vurgulayarak, şunları ekledi: “Sanayicilerimiz, küresel ekonomideki belirsizliklere ve iç piyasadaki zorluklara rağmen üretimden, yatırımdan ve ihracattan vazgeçmiyor. Geçen yıl yaklaşık 4 milyar dolar ihracat gerçekleştirerek, dünya genelinde 160’dan fazla ülkeye ürün gönderdik. Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı arasında yer alan firmalarımız başta olmak üzere, ülke ekonomisine katkıda bulunan tüm sanayicilerimizi içtenlikle kutluyor, emekleri ve özverileri için teşekkür ediyorum.”
KAYSERİ SANAYİ ODASI (KAYSO) YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET BÜYÜKSİMİTCİ; TÜRKİYE İHRACATÇILAR MECLİSİ (TİM) TARAFINDAN AÇIKLANAN 'TÜRKİYE'NİN İLK 1000 İHRACATÇISI 2025' ARAŞTIRMASINDA YER ALAN KAYSERİLİ FİRMALARI TEBRİK ETTİ.