Kayseri’nin Talas ilçesinde bir kadın, 10 aylık bebeğini arabada unuttuktan sonra yaşanan olaylar medyada geniş yer buldu. Olayın meydana geldiği Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde park halindeki bir araçta mahsur kalan bebek, itfaiye ekiplerinin çabalarıyla kurtarıldı.
Güvenlik güçlerine yapılan ihbar sonrası, bölgeye polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, bebeğin bulunduğu aracın camını kırarak, 10 aylık bebeği sağ salim kurtardı. Ancak asıl olay, bebeğini bırakan annenin ve yakınlarının meseleyle ilgili basın mensuplarına karşıt tavırları oldu.
Olay yerine gelen aile üyeleri, gazetecilere saldırarak kamera ve mikrofonlarına müdahale etti. Anne ve yakınları, haber yapmak için otoparka gelen gazetecilere tehditler savurdu. Gazetecilerin görüntü almasına engel olmaya çalışan saldırganlar, ekiplerin zor anlar yaşamasına neden oldu.
KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİNİ ARABADA UNUTAN KADIN VE YAKINLARI, DURUMU HABER YAPMAYA GELEN GAZETECİLERE SALDIRARAK, TEHDİT ETTİ. 10 AYLIK BEBEK İTFAİYE EKİPLERİNİN ÇALIŞMALARIYLA ARAÇTAN KURTARILDI.