26.06.2026-15:57 (Son Güncelleme:26.06.2026-15:57)

Kastamonu'da 52 binden fazla öğrenci karne heyecanı yaşadı

Kastamonu'da 52 bin 407 öğrenci, 2025-2026 öğretim yılının sona ermesiyle karnelerini alarak yaz tatiline girdi.

Kastamonu'da il genelinde 52 bin 407 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline girdi. 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen törende, Ceritoğlu İlkokulu ve Ortaokulu'nda Vali Meftun Dallı, öğrencilerin sevinçlerine ortak oldu.

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, hayırsever Ahmet Ceritoğlu ve okul müdürü Hüseyin Ergün gibi isimlerin de katıldığı etkinlikte, 237 öğrenci karnelerini aldı. Törende konuşan Vali Meftun Dallı, Kastamonu'da eğitim öğretim yılının sorunsuz bir şekilde tamamlandığını belirterek, eğitimin yalnızca bilgi aktarımı olmadığını, öğretmen, öğrenci, aile ve okul arasındaki saygı ve ilişkilerin önemine dikkat çekti.

Vali Dallı, öğrencilere duyulan saygının azalmasından endişe duyduğunu ifade ederek, "Öğrenci, öğretmenine saygı duymazsa eğitim süreci sağlıklı yürüyemez. Bu sorunla başa çıkılmazsa ülkemiz büyük sorunlarla karşılaşabilir," dedi.

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş ise, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde öğrencilerin çok yönlü gelişimlerini desteklediklerine vurgu yaparak, "Yıl boyunca öğrencilerimizin sadece akademik başarılarını değil; sosyal, kültürel, sanatsal, sportif, bilimsel ve teknolojik alanlardaki gelişimlerini de desteklemeye çalıştık. Bu başarılar, öğretmenlerimizin özverisi ve velilerimizin desteği sayesinde mümkün oldu," dedi.

Konuşmaların ardından öğrencilere karneleri dağıtıldı.

VALİ MEFTUN DALLI TARAFINDAN ÖĞRENCİLERE KARNELERİ DAĞITILDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr