24.06.2026-12:17
(Son Güncelleme:24.06.2026-12:17)
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, köylerin altyapı, yol, içme suyu ve diğer öncelikli ihtiyaçlarının değerlendirildiği Köylere Hizmet Götürme Birliği encümen toplantısı gerçekleştirildi.
Kaymakam Erkan Atam başkanlığında düzenlenen toplantıda, köylerde devam eden çalışmalar gözden geçirilirken planlanan yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler masaya yatırılarak gerekli kararlar alındı.
Kaymakam Atam, toplantıda alınan kararların ilçe ve köyler için hayırlı olmasını temenni etti.
HİSARCIK’TA KÖYLERİN İHTİYAÇLARI DEĞERLENDİRİLDİ
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Ekonomi HABERLERİ