Hatay’da 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması yapıldı
Hatay’da düzenlenen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması, sporcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu. Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Hatay Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışma, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’nda yapıldı.
Bölgesel organizasyonda, sporcular parkur boyunca dereceye girebilmek için kıyasıya yarıştı. Yarışma, büyük heyecan ve coşku içinde tamamlandı.
Yarışmanın ardından, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim etti. Öztürk, yarışmaya katılan ve başarı elde eden tüm sporcuları tebrik ederken, organizasyonda emeği geçenlere de teşekkür etti.
Program, yarışmanın ardından çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
HATAY 2. ETAP BÖLGESEL DAĞ BİSİKLETİ YARIŞMASI’NDA SPORCULAR PARKURDA KIYASIYA MÜCADELE EDERKEN DERECEYE GİREN İSİMLERE MADALYALARI TAKDİM EDİLDİ.