27.06.2026-10:07 (Son Güncelleme:27.06.2026-10:07)

Gençlerin asansör önünü kapatması çevre kirliliğine yol açtı

Kocaeli'de bir grup genç, asansörün girişini kapatarak çevreyi kirletti. Olay güvenlik kamerasına yansıdı.

Kocaeli'de bir grup genç, asansörün girişini kapatarak çevreyi kirletti. Gençlerin duyarsız ve uygunsuz davranışı güvenlik kameralarına yansıdı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin vatandaşların güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamak amacıyla kent genelinde hizmete sunduğu asansör ve yürüyen merdivenler, zaman zaman sorumsuz davranışların hedefi oluyor.

Son Olay: Gebze Hünkar Üst Geçidi

Bu duruma son örnek, Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde yaşandı. Akşam saatlerinde meydana gelen incident, güvenlik kameralarına anbean yansıdı. Görüntülerde, 4 kişilik grubun üst geçitte yer alan asansörün girişini kapattığı görüldü.

Kirleten Davranışlar Tepki Çekti

Asansör önünü adeta işgal eden şahısların, yedikleri çekirdeklerin kabuklarını da yere attığı kameralara yansıdı. Vatandaşların kullanımına açık alanı kirleten ve geçişi zorlaştıran bu davranışlar, hem çevre açısından hem de sosyal değerler açısından tepki çekti.

Özellikle yaşlılar, engelli bireyler, hamileler ve çocuklu ailelerin ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla hizmete sunulan asansörler, her gün binlerce vatandaş tarafından kullanılmakta. Bu hizmetlerin amacı dışında kullanılması ve girişlerinin kapatılması, ihtiyaç sahibi vatandaşların günlük yaşamlarını olumsuz etkiliyor.

Belediyeden Duyarlılık Çağrısı

Bölge temizlik çalışması yürüten Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ortak kullanım alanlarının korunması ve kamu malına sahip çıkılması konusunda vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulundu.

KOCAELİ'DE BİR GRUP GENÇ, ASANSÖRÜN GİRİŞİNİ KAPATARAK ÇEVREYİ KİRLETTİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr