Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan bir tır, bilinmeyen bir nedenle çıkan yangın sonucu tamamen alev aldı ve kullanılamaz hale geldi.
Olay, gece saatlerinde Nizip ilçesi yakınlarında gerçekleşti. İddiaya göre, plakası ve sürücüsünün kimliği henüz belirlenemeyen bir tırda yangın meydana geldi. Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine park ederek kendisini dışarı attı.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbarla birlikte olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri intikal etti. Yangın, kısa sürede büyüyerek tırı sararken, itfaiye ekipleri olay yerine ulaşarak yangına müdahale etti.
Yangın sonrası tırın kurtarılamadığı bildirildi. Çıkan yangının nedeni ile ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.
GAZİANTEP-ŞANLIURFA OTOYOLUNDA SEYİR HALİNDE OLAN TIR, BİLİNMEYEN NEDENLE ÇIKAN YANGIN SONRASI ALEV ALEV YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.