22.06.2026-13:09 (Son Güncelleme:22.06.2026-13:09)

Zonguldak'ta sağlık çalışanı evinde ölü bulundu, şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı

Zonguldak'ta mesaisine gitmeyen sağlık çalışanı evinde ölü bulundu. Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması açıldı.

Zonguldak’ta, mesaisine gitmeyen ve telefonlarına yanıt vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı Fatih Ertürk, durumundan endişe eden mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu. Olay, sabah saatlerinde merkeze bağlı Terakki Mahallesi Şehit Sokak üzerinde yaşandı.

Edinilen bilgiye göre, Atatürk Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi görevlisi olan Ertürk, sabah mesaisine gitmedi. Telefonla ulaşılamayınca arkadaşları, sağlık memurunun evine gitmeyi tercih etti. Dışarıdan evin camından içeri bakan arkadaşları, Ertürk’ü hareketsiz bir şekilde yatarken gördü.

İhbar üzerine hızlı bir şekilde adrese sağlık ve polis ekipleri yönlendirildi. İçeri giren ekiplerin yaptığı ilk incelemelerde, Ertürk’ün hayatının kaybettiği belirlendi. Evin içindeki dağınıklık ve cesedin burnundaki kan izleri, durumu şüpheli ölüm olarak nitelendirilmesine sebep oldu.

Olay yeri inceleme uzmanları ve cumhuriyet savcısının kapsamlı çalışmasının ardından, Ertürk’ün cansız bedeni, kesin ölüm sebebinin ve saatinin tespit edilebilmesi için Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Şüpheli ölümle ilgili başlatılan adli soruşturma sürüyor.

ZONGULDAK'TA MESAİSİNE GİTMEYEN VE TELEFONLARINA YANIT VERMEYEN 50 YAŞINDAKİ SAĞLIK ÇALIŞANI FATİH ERTÜRK, DURUMUNDAN ENDİŞE EDEREK EVİNE GİDEN MESAİ ARKADAŞLARI TARAFINDAN ÖLÜ BULUNDU. EVDE TESPİT EDİLEN BULGULAR ÜZERİNE POLİS EKİPLERİ OLAYLA İLGİLİ ŞÜPHELİ ÖLÜM SORUŞTURMASI BAŞLATTI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr