Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında denetimli serbestlik altındaki yükümlülere yönelik farkındalık semineri düzenledi.
Bu seminer, toplumsal bilinci artırmak ve bağımlılıkla mücadeleye katkı sağlamak amacıyla gerçekleştirildi. 26 Haziran tarihinde yapılan programda, uyuşturucu maddelerin bireysel ve toplumsal zararları, bağımlılık döngüsünden kurtulma yolları ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazanılması gibi konular ele alındı.
Uzman eğiticiler tarafından verilen seminerde, denetimli serbestlik yükümlülerinin topluma yeniden kazandırılması sürecinde bu tür farkındalık çalışmalarının hayati önem taşıdığı vurgulandı.
ESKİŞEHİR DENETİMLİ SERBESTLİK MÜDÜRLÜĞÜ, 26 HAZİRAN ULUSLARARASI UYUŞTURUCU KULLANIMI VE KAÇAKÇILIĞI İLE MÜCADELE GÜNÜ KAPSAMINDA DENETİMLİ SERBESTLİK ALTINDAKİ YÜKÜMLÜLERE YÖNELİK FARKINDALIK SEMİNERİ DÜZENLEDİ.