Vali Aydoğdu, Başkan Elçi'yi hastanede ziyaret etti
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören İliç Belediye Başkanı Mehmet Elçi'yi ziyaret etti.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, Aydoğdu, hastanede tedavi süreci devam eden Elçi’ye geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Ziyarette İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin, Hastane Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız ve diğer doktorlarla görüşen Aydoğdu, Elçi’nin tedavi sürecine ilişkin değerlendirmeleri dinledi.
Ayrıca, Başkan Elçi’ye acil şifalar dileyen Aydoğdu, sağlık çalışanlarına da yürüttükleri çalışmalar dolayısıyla teşekkür etti.
ERZİNCAN VALİSİ HAMZA AYDOĞDU, MENGÜCEK GAZİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNDE TEDAVİ GÖREN İLİÇ BELEDİYE BAŞKANI MEHMET ELÇİ'Yİ ZİYARET ETTİ