Erciyes 38 Futbol Spor Kulübü, yeni sezon öncesi iç transfer çalışmalarını sürdürerek 8 futbolcusuyla yeniden anlaşma sağladı. TFF 3. Lig takımlarından olan Erciyes 38, hem iç hem de dış transferde önemli adımlar atıyor.
2026-2027 sezonu öncesinde, kulüp iç transferde Artun Akçakın, Çağrı Yağız Yasak, Mehmet Tosun, Fatih Yiğit Şanlıtürk, Batuhan Özgan, Utkan Gökçen, Ali Kılıç ve Burak Efe Arslan ile yeni sözleşme imzaladı.
Öte yandan, iç transferde birkaç oyuncu ile daha görüşmelerini sürdüren Erciyes 38, dış transferde ise Mehmet Eksik, Seyit Ali Kahya ve kaleci Mertcan Dağlı ile anlaşma sağladı. Kulüp, bu hafta içinde yeni transferleri açıklaması bekleniyor.
ERCİYES 38 FUTBOL SPOR KULÜBÜ, YENİ SEZON ÖNCESİ İÇ TRANSFERDE 8 İSİM İLE YENİDEN ANLAŞTI.