28.06.2026-12:24 (Son Güncelleme:28.06.2026-12:24)

Diyarbakır'da sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası başladı

Diyarbakır'da sendika üyeleri, dostluk ve dayanışma ruhunu güçlendirmek amacıyla futbol turnuvası düzenliyor.

Diyarbakır'da sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası başladı

Diyarbakır’da sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası start aldı. Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık İş Sendikası Şube Başkanı Mehmet Aküzüm’ün katılımıyla başlayan futbol turnuvası, sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasında birlik ve dayanışma ruhunu güçlendirmeyi amaçlıyor.

Turnuvanın açılış maçı büyük bir coşku ve heyecanla gerçekleştirildi. Aküzüm, turnuvanın amacını belirterek, 'Sahanın kazananı yalnızca skor değil, dostluk, centilmenlik ve ekip ruhu olmalıdır' dedi. Aynı hedef için emek veren çalışma arkadaşlarının sahada ve saha dışında dayanışma ve kardeşlik örneği sergilediğini vurgulayan Aküzüm, bu etkinliğin önemine dikkat çekti.

Aküzüm, turnuvaya katılan tüm takımlara başarı diledi ve organize edilen etkinliğin, sağlık ve sosyal hizmet emekçilerinin birlik ve beraberliğini daha da güçlendirmesini temenni etti. 'Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzeliz. Fair-Play ruhuyla, dostluk kazansın' şeklinde konuştu.

DİYARBAKIR'DA SENDİKA ÜYELERİNİN GELENEKSEL FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr