İskilip'te öğrenciler centilmenlik için sahadaydı
Çorum'un İskilip ilçesinde ilkokul öğrencileri arasında düzenlenen futbol turnuvasında sporcular, golleriyle değil, centilmenlikleriyle ödüllendirildi. İskilipgücü Spor Kulübü'nün kuruluşunun 40. yılı dolayısıyla gerçekleştirilen 'İskilipgücü 40. Yıl Nihat Armutcu İlkokullar Arası Centilmenlik Turnuvası', önemli bir mesaj verdi.
Turnuvanın amacı: Dürüstlük ve fair-play
Turnuvada, ilkokul öğrencileri, maçlarda centilmenlik ve fair-play davranışlarıyla mücadele etti. Örnek davranış sergileyen çocuklar, turnuva boyunca ilk kez uygulanan 'mavi kart' ile ödüllendirildi. İskilipgücü Spor Kulübü Başkanı Bahadır Telli, bu anlamlı etkinliğin ruhunu anlattı:
'Kulübümüzün kurucularını ve unutulmaz başkanımız Nihat Armutcu’yu anıyor, örnek davranış gösteren çocuklarımızı mavi kart ile ödüllendiriyoruz. Katılan tüm okullarımıza ve minik sporcularımıza başarılar dileriz.'
İlçe Milli Eğitim Müdürü Süleyman Gökoğlu, sporun birleştirici gücüne dikkat çekerek, turnuvanın düzenlenmesindeki tüm katkılar için teşekkür etti. Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Ferhat Arıcı da organizasyondaki emeği geçenlere minnettarlığını sundu.
İskilip Belediye Başkanı İsmail Çizikçi, kulübün altmış yıllık geçmişine vurgu yaparak, 'Kurucu üyelerinden biri olmaktan büyük gurur duyduğum kulübümüzün, 40 yıldır sporun birleştirici ruhunu yaşatması hepimiz için kıymetlidir. Merhum Nihat Armutcu’nun adının çocuklarımızla yaşatılması, bu organizasyona ayrı bir değer katmaktadır.' şeklinde konuştu.
Ödüller ve ikramlar
Turnuvaya katılan Azmimilli, Misakımilli, Sakarya, Ebussuud Efendi ve Atatürk İlkokulu öğrencileri, fair-play davranışlarıyla takdir topladı. Etkinlikte öğrencilere simit, kek, meyve suyu ve su ikram edildi.
Düzenlenen turnuvada, elenen veya kaybeden takım olmadı. Tüm okullara 'en centilmen takım' kupası verildi. Toplamda 80 sporcu çocuğun tamamına madalya ve katılım belgesi sunuldu. Ayrıca, her okuldan en çok mavi kart toplayan birer öğrenciye Türkiye A Milli Futbol Takımı forması hediye edildi.
ÇORUM'UN İSKİLİP İLÇESİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ ARASINDA DÜZENLENEN FUTBOL TURNUVASINDA TER DÖKEN SPORCULAR, GOLLERİYLE DEĞİL, CENTİLMENLİKLERİYLE ÖDÜLLENDİRİLDİ.