Büyükçekmece'de sahiplendirme festivali düzenlendi
Büyükçekmece Belediyesi, barınakta kalan köpekleri sahiplendirmek amacıyla renkli bir festival gerçekleştirdi. Mimaroba Barış Manço Parkı'nda düzenlenen etkinlik boyunca bazı köpekler yeni yuvalarına kavuşurken, festivalde ayrıca köpek güzellik yarışması da yapıldı.
Festival, iki gün boyunca devam ederken, birçok sponsor firmanın katılımıyla zenginleştirildi. Katılımcılar, köpek sahiplenenlere mamadan bakıma kadar çeşitli hediyeler sunuldu. Güzellik yarışmasında ise festivalin en güzel köpekleri seçilerek keyifli anlar yaşandı.
“Amacımız onlara bir yol arkadaşı kazandırmak”
Büyükçekmece Belediyesi Koordinatörü Dr. Seçkin Özdemir, “Bütün belediyenin desteğiyle bu festivaldeyiz. Barınaktaki can dostlarımızı sahiplendirmekten öte onlara bir yol arkadaşı kazandırmayı amaçlıyoruz. Destek veren tüm sponsorlara teşekkür ediyoruz.” dedi.
“Yuvası olsun istedik”
Büyükçekmece Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Soner Aslan ise, “Burada gönüllülerle seferberlik başlattık. Festivalin amacı, eğlence, müzik ve can dostlarımızla bir araya gelmek.” ifadelerini kullandı.
Festival kapsamında köpek sahiplenen Yılmaz Çebi, “Ailemize yeni bir üye katıldı. Çok mutluyuz, belediyemize teşekkür ederiz.” derken, Erdal Atlı ise, “Ücret vererek satın almaktansa buradaki dostlarımıza yuva kurmak daha anlamlı.” şeklinde konuştu.
BÜYÜKÇEKMECE’DE CAN DOSTLARI SAHİPLENDİRME FESTİVALİ DÜZENLENDİ