Bingöl'de karne heyecanı ile 2025-2026 eğitim yılı sona erdi
Bingöl'de 56 bin 386 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle karne heyecanı yaşadı. Çapakçur İlkokulu'nda gerçekleştirilen karne törenine Vali Vekili İbrahim Gökmen ve İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Özel katıldı.
Program kapsamında Gökmen ve Özel, karne dağıtımını gerçekleştirmek için sınıfları ziyaret etti. Öğrencilerin verimli bir eğitim yılı geçirdiğini belirten Türkçe öğretmeni Seda Tarhan, "2025-2026 eğitim öğretim yılını geride bırakıyoruz. Bugün itibarıyla çocuklarımıza karnelerini verdik. Verimli bir yıl geçirdik hep birlikte. Hem yorucu hem eğlenceli hem de akademik anlamda yoğun geçen bir yıldı. Çocuklarımızın tatili başladı. Onlara başarılar ve iyi tatiller diliyoruz," dedi.
Tarhan ayrıca, öğrencilerin tatillerini verimli geçirebilmeleri için belirli aralıklarla tekrar yapmalarını ve bol bol kitap okumalarını önerdi.
BİNGÖL’DE KARNE HEYECANI YAŞANDI