Sinop’ta karne heyecanı
Sinop’ta 157 okulda eğitim gören 30 bin 900 öğrenci, 2 bin 970 öğretmenin eşliğinde karne heyecanı yaşadı. 2025-2026 eğitim-öğretim yılı karne dağıtımıyla sona erdi.
Vali Özarslan törende konuştu
Karne heyecanının yaşandığı Sinop Cumhuriyet İlkokulu’ndaki törende, Vali Mustafa Özarslan ve İl Milli Eğitim Müdürü Cebeci, öğrencilere karnelerini takdim ederek sevinçlerine ortak oldu. Halk oyunları gösterisi sonrası törende konuşan Vali Özarslan, karne gününün yalnızca öğrenciler için değil, büyükler için de özel bir anlam taşıdığını belirtti. Özarslan, "İlimizde 157 okulumuzda 30 bin 900 öğrenci bu karne sevinci yaşıyor. 157 okulumuzda, bütün öğrencilere hizmet eden 2 bin 970 öğretmenimize çok teşekkür ediyorum" dedi.
Akademik başarı vurgusu
Akademik başarının önemli olduğunu ancak tek başına yeterli olmadığını vurgulayan Özarslan, "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında ilimizde bütün kurum ve kuruluşlarımızda özellikle 157 okulumuzda bütün yönetici kadromuz, öğretmen kadromuzla çocuklarımızın hem akademik başarı yönünden hem de sportif, kültürel, manevi yönden, duygusal yönden güçlü ve kuvvetli bir şekilde geleceğe hazırlamaları yönünde gayret gösteriyoruz" ifadelerini kullandı.
Tören sona erdi
Karne töreni, öğrencilere karnelerinin verilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
SİNOP'TA 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI, KARNE DAĞITIMIYLA SONA ERDİ. İL GENELİNDEKİ 157 OKULDA EĞİTİM GÖREN 30 BİN 900 ÖĞRENCİ, 2 BİN 970 ÖĞRETMENİN EŞLİĞİNDE KARNE HEYECANI YAŞADI.