23.06.2026-13:34
(Son Güncelleme:23.06.2026-13:34)
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda toplamda 29 madalya kazandı.
18-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen turnuvada, Beşiktaşlı atletler, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz madalya ile büyük bir başarıya imza attılar. Bu sonuçlar, takımın uluslararası alandaki yükselişini ve yetenekli sporcular yetiştirme konusundaki kararlılığını gözler önüne seriyor.
BEŞİKTAŞ JİMNASTİK TAKIMI'NIN SPORCULARI, AZERBAYCAN’IN BAŞKENTİ BAKÜ’DE DÜZENLENEN 23. RHYTHMİC GYMNASTİCS OPEN CHAMPİONSHİP PRİNCESS CUP YARIŞMASI'NDA 29 MADALYA KAZANDI.
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Spor HABERLERİ