22.06.2026-10:00 (Son Güncelleme:22.06.2026-10:00)

Batman'da yolcu otobüsünde 4 kişinin midesinden uyuşturucu madde çıktı

Batman'da yolcu otobüsünde bulunan yabancı uyruklu 4 kişinin midesinden 2 kilo 726 gram uyuşturucu madde ele geçirildi.

Batman’da, durdurulan yolcu otobüsünde yapılan bir operasyonda, yabancı uyruklu 4 yolcunun midesinden toplam 2 kilo 726 gram uyuşturucu madde ele geçirildi. Olay, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin kente giriş yapan bir otobüste gerçekleştirdiği arama sırasında ortaya çıktı.

Operasyon sırasında, şüphelilerin üzerindeki aramanın ardından tıbbi kontroller yapıldı. Yapılan kontrollerde, yolcuların midelerinde uyuşturucu taşıdıkları tespit edildi.

Ele geçirilen uyuşturucu maddeler arasında 113 parça 918 gram eroin, 80 parça 500 gram metamfetamin ve 160 parça 1 kilo 308 gram toz esrar bulunmaktaydı. Gözaltına alınan 4 yabancı uyruklu şüpheli, işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edildi ve tutuklanarak cezaevine gönderildi.

BATMAN'DA, DURDURULAN YOLCU OTOBÜSÜNDE BULUNAN YABANCI UYRUKLU 4 ŞAHSIN MİDESİNDEN 353 PARÇA HALİNDE 2 KİLO 726 GRAM UYUŞTURUCU MADDE ELE GEÇİRİLDİ. ŞAHISLAR TUTUKLANARAK CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr