Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Işıkkent Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi
Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, 'Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor' programı kapsamında Işıkkent Mahallesi'nde vatandaşlarla buluştu. Başkan, toplantıda talep ve önerileri doğrudan dinleyerek, yapılması gereken konularda daire müdürlerine talimat verdi.
Başkan Başdeğirmen, 'Milletle Bütünleşen Belediyecilik' ilkesi doğrultusunda mahallelerdeki buluşmalarına devam ediyor. Işıkkent Mahallesi'nde düzenlenen programda, vatandaşlar ve Başkan Başdeğirmen arasındaki iletişim güçlendi. Toplantı sırasında Başkan Başdeğirmen, mahalleye duyduğu sevgiyi dile getirdi ve "Işıkkent Mahallesini çok seviyoruz" ifadelerini kullandı.
Başkan Başdeğirmen ve eşi Şadiye Başdeğirmen, mahalleye gelişlerinde yoğun ilgiyle karşılaştılar. Havai fişek gösterileri eşliğinde gerçekleştirilen etkinlikte çocuklara yönelik çeşitli programlar düzenlendi ve ikramlar yapıldı.
Muhtar İbrahim Çil'den takdir
Programın açış konuşmasını yapan Işıkkent Mahallesi Muhtarı İbrahim Çil, Başkan Başdeğirmen’in Isparta’ya kazandırdığı kalıcı eserler ve insanlar için yaptığı projeler hakkında bilgi verdi. Çil, "Şehri kalıcı eserlerle donattınız" diyerek, Başkan’a teşekkür etti.
Başkan Başdeğirmen'in mesajı
Başkan Başdeğirmen, kendilerini yalnız bırakmayan vatandaşlara teşekkür ederek, şehri daha iyi bir konuma getirme konusundaki kararlılıklarını vurguladı. "Bizler de gerektiğinden daha fazlasını yaparak en güzelini Isparta’mıza kazandırmak için mücadele veriyoruz" dedi. Başkan, vatandaşların taleplerini anında almak ve çözüme kavuşturmak için orada bulunduklarını belirtti.
Programın sonunda, Başkan Başdeğirmen ve eşi, çocuklara Ispartaspor forması hediye etti.
ISPARTA BELEDİYE BAŞKANI ŞÜKRÜ BAŞDEĞİRMEN, ‘VATANDAŞ SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR' PROGRAMI KAPSAMINDA IŞIKKENT MAHALLESİ'NDE VATANDAŞLARLA BULUŞTU, TALEP VE ÖNERİLERİ YERİNDE DİNLEDİ.