23.06.2026-19:15 (Son Güncelleme:23.06.2026-19:15)

Bartın valisi çocuklarla çizgi film izledi, dijital bağımlılığa karşı uyardı

Bartın Valisi Nurtaç Arslan, çocuklarla sinema tırında çizgi film izleyerek dijital bağımlılık konusunda uyarılarda bulundu.

Bartın Valisi Nurtaç Arslan, çocuklarla birlikte sinema tırında çizgi film izleyerek dijital bağımlılıkla mücadele etti. Bu etkinlik, Bartın Valiliği tarafından Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen Güçlü Bağlar Sağlıklı Yarınlar adlı Bağımlılıkla Mücadele projesinin yıl sonu programı kapsamındaki etkinliklerden biriydi.

Meydanda Emniyet, jandarma, Yeşilay, Müftülük gibi çeşitli kurumların yanı sıra Aile ve Sosyal Hizmetler, Sağlık, Milli Eğitim, Gençlik ve Spor gibi il müdürlüklerinin stantları kuruldu. Çizgi film izleyen öğrenciler, etkinlik alanındaki stantları gezerek bağımlılık konusunda bilinçlendirildi.

Çocuklar, stantlarda bulunan broşürlere ve zeka ile strateji oyunlarına ilgi gösterirken, velileri de Bartın Emniyet Müdürlüğü bünyesindeki narkotik arama köpeği Siis'i severek, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Vali Nurtaç Arslan ve il protokolü, stantları gezerek öğrencilerle sohbet etti. Ardından sinema tırına geçerek çocuklarla birlikte çizgi film izleyip, bağımlılık konularında hatırlatmalarda bulundu. Çocukların ilgisinin yoğun olduğu bu etkinlikte, dijital bağımlılık ve internet dolandırıcılığı konusunda da uyarılarda bulundu.

Program sonunda proje çerçevesinde düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüller takdim edildi.

BARTIN VALİSİ NURTAÇ ARSLAN, SİNEMA TIRINDA ÇİZGİ FİLM İZLEDİ MEYDANDA KURULAN STANTLARI GEZEN ÖĞRENCİLERİ İSE DİJİTAL BAĞIMLILIĞINA KARŞI UYARDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr