Aydın Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileri, Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Aslı Zeliha Öztürk’ün yazıp yönettiği 'Aile Saadeti' adlı tiyatro oyunuyla sahneye çıkma fırsatı buldu.
Oyun, Şükran Güngör - Yıldız Kenter Kültür Merkezi'nde izleyiciyle buluştu ve öğrencilerin performansı büyük bir beğeniyle karşılandı. İzleyiciler, genç oyuncuları oyunun ardından uzun süre alkışladı.
Kültürel ve sanatsal etkinliklere önem veren okulun tiyatro topluluğu, sergiledikleri bu başarılı performansla takdir topladı. Okul yönetimi, oyunun hazırlanmasında emeği geçen Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Aslı Zeliha Öztürk ile sahneye çıkan öğrencileri kutlayarak, başarılarının devamını diledi.
AYDIN SOSYAL BİLİMLER LİSESİ ÖĞRENCİLERİ, TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ASLI ZELİHA ÖZTÜRK'ÜN YAZIP YÖNETTİĞİ "AİLE SAADETİ" ADLI TİYATRO OYUNUNU SAHNELEYEREK İZLEYİCİLERDEN TAM NOT ALDI.