Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürmeye devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, paylaşma ve dayanışma ruhuna vurgu yaparak, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini diledi.
Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya özen gösteren Aydın Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlara yönelik düzenlediği aşure ikramında büyük bir katılım sağlandı. Başkan Çerçioğlu, bu etkinlik aracılığıyla toplumda birlik ve beraberliği pekiştirmeyi hedeflediklerini belirtti. Aşure ikramından memnuniyet duyduğunu ifade eden vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür ettiler.
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA GELENEKSEL AŞURE İKRAMINI BU YIL DA SÜRDÜRÜRKEN, BAŞKAN ÖZLEM ÇERÇİOĞLU PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA RUHUNA VURGU YAPARAK MUHARREM AYININ BOLLUK, BEREKET, DOSTLUK VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLEDİ.