SAMSUN (İHA) – Samsun’un Atakum Belediyesi, çocukları ve gençleri müziğe teşvik etmek amacıyla Şubat ayında kurduğu Atakum Belediyesi Çocuk ve Gençlik Orkestrası, Ata Sahne Sanat Merkezi'nde ilk konserini gerçekleştirdi.
Mart ayından itibaren orkestra, Şef Aynur Türünç yönetiminde, yardımcı eğitmenler Gücem Ağmaz ve Ünal Türünç eşliğinde çalışmalarına devam etti. İlk performansı ile büyük beğeni toplayan orkestra, Film Gibi başlığı altında sahne aldı.
10-25 yaş aralığındaki 60 müzisyenin farklı enstrümanlarıyla seslendirdiği eserler, dinleyiciler tarafından ilgiyle takip edildi. Ata Sahne’de unutulmaz anlar yaşatan orkestra, program sonunda sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.
Atakum Belediyesi'nin Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Deniz Gömeç, programda yaptığı konuşmada, Atakum’da sanatsal faaliyetlerin yaygınlaştırılması ve sanat bilincinin erken yaşta oluşturulması için yoğun çaba sarf ettiklerini belirtti.
Orkestra Şefi Aynur Türünç, sanat çalışmalarına sağladıkları destekten dolayı Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel’e teşekkür ederek, "Müziğimizi özgürce yapabileceğimiz çok güzel bir alan bulduk ve çocuklarımız, özgürce müziklerini yapabildiler. Hiçbir şey düşünmedik. İstediğimiz eseri çalıyoruz. Bu, bizler için inanılmaz bir özgürlük. Desteğiniz için çok teşekkür ediyoruz" dedi.
ATAKUM BELEDİYESİ ÇOCUK VE GENÇLİK ORKESTRASI, ATA SAHNE SANAT MERKEZİNDE İLK KONSERİNİ VERDİ.