22.06.2026-11:37 (Son Güncelleme:22.06.2026-11:37)

Assİm’de sivil toplum kuruluşlarına sürdürülebilirlik eğitimi verildi

Muratpaşa Belediyesi ASSİM'de, sivil toplum kuruluşlarına sürdürülebilir gelir modelleri hakkında eğitim düzenlendi.

Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi’nde (ASSİM), İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü işbirliğiyle "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" konulu bir eğitim gerçekleştirildi.

Bu eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri geliştirmesi, finansal kaynaklarını çeşitlendirmesi ve kurumsal kapasitelerini güçlendirilmesi için çeşitli bilgiler paylaşıldı. Program kapsamında, sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe ve destek programları hakkında detaylar aktarıldı. Ayrıca, dijital platformların sunduğu fırsatlar ile gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında görünür hale getirilmesini amaçlayan gönüllülük temelli istihdam modeli de katılımcılarla paylaşıldı.

Türkiye genelinde on ilde yürütülen bu eğitim programının, sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapı kazanmasına katkıda bulunması hedefleniyor.

ANTALYA MURATPAŞA BELEDİYESİ ABDULLAH SEVİMÇOK SİVİL TOPLUM VE İNOVASYON MERKEZİ’NDE (ASSİM) İÇİŞLERİ BAKANLIĞI SİVİL TOPLUMLA İLİŞKİLER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İLE İMZALANAN PROTOKOL KAPSAMINDA “SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA GELİR MODELİ OLUŞTURMA VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK” KONULU EĞİTİM GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr