Eskişehir’de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayının manevi atmosferinde düzenledikleri etkinlikte, vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlik, Aşağı Piribeyli Derneği'nin dernek binasında gerçekleştirildi.
Bu anlamlı organizasyonda, birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı. Törende, Kerbela’da hayatını kaybedenler dualarla anıldı. Kur’an-ı Kerim tilaveti eşliğinde, Muharremiye ve dualar ile Kerbela şehitleri rahmet ve minnetle yâd edildi.
Etkinlikte birlik mesajı verildi
Dernek Başkanı Yusuf Kara, etkinlikte yaptığı konuşmada, "Muharrem ayı, birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularının pekiştiği önemli bir zaman dilimidir. Bu tür programlar, toplumsal dayanışmayı güçlendirmektedir. Muharrem ayının sabrın, teslimiyetin ve paylaşmanın en güçlü şekilde idrak edildiği özel bir dönem olduğunu" ifade etti.
Kara, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı ve etkinlik boyunca onlarla sohbet etti. Protokol üyeleri ve aşure ikramına katılan vatandaşlarla yakından ilgilenerek, toplumsal kaynaşmayı destekledi. Kur’an-ı Kerim tilavetinin ardından dua edilerek kerbela şehitleri rahmet ve hürmetle anıldı.
ESKİŞEHİR’DE YAŞAYAN AŞAĞI PİRİBEYLİ KÖYLÜLERİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU