Arnavutköy'de geleneksel sünnet şöleni coşkusu
Arnavutköy Belediyesi tarafından düzenlenen geleneksel Sünnet Şöleni'nde 924 çocuk sünnet sevincini yaşadı. Program, Mevlid-i Şerif ile başlamasının ardından mehteran eşliğinde gerçekleştirilen kortej yürüyüşü ve Vadi Park'ta düzenlenen etkinliklerle devam etti.
Programın ayrıntıları
Bu yılki etkinlik, Taşoluk Yeşil Camii'nde gerçekleştirildi. Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif ile başlayan program, duaların ardından mehteran takımı ile düzenlenen kortej yürüyüşü ile Vadi Park'a geçiş yaptı. Programa, Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, sünnet olan çocuklar ve aileleri katılım sağladı.
Çocuklar eğlendi, aileler mutlu oldu
Şölen alanında başkan Candaroğlu, çocuklarla ilgilenerek, ailelerle sohbet etti ve onların sünnet sevincine ortak oldu. Bayram havasında geçen organizasyonda çocuklar, şişme oyun grupları, sahne gösterileri, çeşitli ikramlar ve sürpriz aktivitelerle eğlencenin tadını çıkardı. Ayrıca Arnavutköy Belediyesi tarafından sünnet kıyafetleri hediye edilen çocuklar, bu özel günlerinde güzel anılar biriktirdi.
Başkan Candaroğlu'ndan mesaj
Programda konuşan Başkan Mustafa Candaroğlu, "Bu yıl 924 evladımızın sevincine ortak oluyoruz. Bizler için en büyük mutluluk, çocuklarımızın bu özel günlerinde ailelerimizin yanında olabilmektir. En büyük hassasiyetimiz evlatlarımızın sağlığıdır. Tüm cerrahi işlemler uzman hekimler ve deneyimli sağlık personeli tarafından hijyenik ve güvenli hastane şartlarında gerçekleştirilecektir. Temennimiz, bugün yaşadıkları bu mutluluğun ömür boyu unutamayacakları güzel bir hatıra olarak kalmasıdır. Yavrularımızın ahlaklı, vatanını ve milletini seven bireyler olarak yetişmelerini diliyorum" dedi.
ARNAVUTKÖY BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN GELENEKSEL SÜNNET ŞÖLENİ'NDE 924 ÇOCUK SÜNNET SEVİNCİNİ YAŞADI.