Ankara'da Erzurum buluşması
Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu (ERDEF) tarafından düzenlenen 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı, Erzurum Evi'nde geniş katılımla gerçekleşti. Etkinlikte, milletvekili Orhan Yeğin ve birçok bürokrat, Erzurum’un geleceğine dair ortak projeler ve birlik vurgusu yaptılar.
Katılımcılar arasında önemli isimler
Toplantıya, Erzurum'un değerlerinden Ankara Milletvekili Orhan Yeğin, siyasetçiler, oda ve sendika başkanları, bakanlık danışmanları, genel müdürler, dekanlar ve öğretim görevlileri ile iş insanları katıldı. Katılımcılar, samimi bir ortamda bir araya gelerek hasret giderdi ve bölgenin geleceği üzerine görüş alışverişinde bulundu.
ERDEF Başkanı’ndan önemli mesajlar
Toplantının açılış konuşmasını yapan ERDEF Genel Başkanı Alpay Bektaş, Erzurum’un birlik ve beraberlik ruhunu Ankara'da yaşatmaya devam edeceklerini vurguladı. Bektaş, “Erzurumlu hemşehrilerimizin kamu kurumlarındaki varlığı, bizim için büyük bir gururdur. ERDEF olarak bu gücü bir araya getirerek hem Erzurum’a hem de hemşehrilerimize katkı sağlayacak projeleri hayata geçireceğiz.” dedi.
Görüş alışverişi ve destek vurgusu
Toplantının ilerleyen bölümlerinde katılımcılar, görüş ve önerilerini paylaştı. Erzurumlu bürokratlar, iş insanları arasındaki dayanışmanın artırılması, gençlerin kamu yönetiminde daha fazla yer almasının teşvik edilmesi ve ortak projelerin desteklenmesi gerektiğini ifade ettiler. Bu tür istişare toplantılarının, Erzurumluların kaynaşmasına ve ihtiyaçların daha güçlü şekilde dile getirilmesine katkıda bulunacağı belirtildi.
Kültürel değerlerin ön plana çıkarılması
Programda, Erzurum’un coğrafi işaret tescilli ve dünyaca ünlü lezzeti olan Cağ Kebabı, lavaş ekmek ve göğermiş civil peynir misafirlere ikram edildi. Ayrıca, katılımcılar hemşehrilik bağlarını güçlendirme fırsatı buldular. Organizasyona katılan basın mensuplarının yoğun ilgisi de dikkat çekti.
Gelecek temennileri
Toplantı, çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi. Katılımcılar, organizasyonun geleneksel hale getirilmesi ve daha geniş katılımlarla sürdürülmesi dileklerinde bulundular.
ANKARA ERZURUM DERNEKLER FEDERASYONU (ERDEF) TARAFINDAN DÜZENLENEN 2. BÜROKRATLAR İSTİŞARE TOPLANTISI, ERZURUM EVİ'NDE YAPILDI. MİLLETVEKİLİ ORHAN YEĞİN VE ÇOK SAYIDA BÜROKRATIN KATILDIĞI ETKİNLİKTE BİRLİK, BERABERLİK VE ORTAK PROJELER VURGULANDI.