Alaplı'da aşure etkinliği yapıldı
Zonguldak’ın Alaplı ilçesinde, Alaplı Din Görevlileri Derneği tarafından düzenlenen aşure etkinliği kapsamında yüzlerce vatandaşa aşure ikram edildi.
Etkinlik detayları
Cuma namazının ardından gerçekleştirilen etkinliğe Alaplı Kaymakamı Selçuk Köksal, Belediye Başkanı Nuri Tekin ve dernek başkanı Mustafa Öztürk de katılarak aşure dağıttı. Bu etkinlik, Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşma imkanı sundu.
Toplumsal dayanışma vurgusu
Alaplı Din Görevlileri Derneği tarafından düzenlenen programda yaklaşık bin kişiye aşure ikram edildi. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte, vatandaşlar bu tür organizasyonların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade ederek emeği geçenlere teşekkür ettiler.
Birlik ve beraberlik mesajı
Etkinlikte konuşan Mustafa Öztürk, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik ayı olduğunu belirterek, düzenlenen etkinliğin birlik ve beraberliğin pekişmesine katkı sunduğunu vurguladı.
ZONGULDAK (İHA) - ZONGULDAK’IN ALAPLI İLÇESİNDE, ALAPLI DİN GÖREVLİLERİ DERNEĞİ TARAFINDAN DÜZENLENEN AŞURE ETKİNLİĞİNDE VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ.