28.06.2026-10:13 (Son Güncelleme:28.06.2026-10:13)

Adana'da Seyhan Nehri çevresindeki kirliliğe vatandaşlardan tepki

Adana'da Seyhan Nehri çevresindeki kirlilik, yerli ve yabancı turistleri olumsuz etkiliyor. Vatandaşlar, belediyeden temizlik talep ediyor.

Adana'da Seyhan Nehri çevresindeki çevre kirliliği ve bakımsızlık, yerli ziyaretçiler ile turistler için olumsuz bir görüntü oluşturuyor. Vatandaşlar, belediyenin temizlik çalışmalarında yetersiz kaldığına dair şikayetlerini dile getiriyor.

Kentin turistik bölgelerinden biri olan Seyhan Nehri kıyısında biriken plastik şişeler, pet bardaklar ve çöpler, Adana'nın imajını olumsuz etkiliyor. Çevre kirliliği nedeniyle turistlerin şehre dair yanlış bir izlenime kapıldığını belirten vatandaşlar, nehir ve parkların hijyenik hale getirilmesi için belediye ekiplerinin acil müdahale etmesini talep ediyor.

Mehmet Can, Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinden Adana'ya ziyarete gelen bir turist olarak, karşılaştığı durumdan büyük üzüntü duyduğunu ifade etti. Can, "Yabancı insanlar burada fotoğraf çekiyor ve arka planda su şişeleri görünüyordu. Bu durum hoş değil. Belediyenin sorunu çözmesini bekliyoruz," dedi.

Bölgedeki kirliliğin bir kronik sorun haline geldiğini vurgulayan Abit Kaplan ise, "Burası hiç temizlenmiyor. Turistler burayı kirli zannedip yanılgıya düşüyor. Belediyenin burayı temizlemesi çok önem taşıyor," şeklinde konuştu.

ADANA’NIN SİMGE MEKANLARINDAN OLAN TAŞKÖPRÜ VE SEYHAN NEHRİ ÇEVRESİNDEKİ ÇEVRE KİRLİLİĞİ İLE BAKIMSIZLIK, HEM YERLİ ZİYARETÇİLERİN HEM DE ŞEHRE GELECEK OLAN TURİSTLER İÇİN OLDUKÇA KÖTÜ BİR GÖRÜNTÜ OLUŞTURUYOR.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr