22.06.2026-22:36 (Son Güncelleme:22.06.2026-22:36)

34 yıllık polis memuru meslektaşlarına telsizden veda etti

34 yıl boyunca Türk Polis Teşkilatı'nda görev yapan Gazi Polis Memuru Metin Kuş, meslektaşlarına veda etti.

Türk Polis Teşkilatı’nda 34 yıldır görev yapan ve emekli olan Gazi Polis Memuru Metin Kuş, Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü’ndeki meslektaşlarına telsizle veda etti.

Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Metin Kuş, meslek hayatına 1992 yılında polis okulu ile başladı. Emeklilik sürecine giren Kuş, meslektaşlarına telsiz anonsuyla duygusal bir veda konuşması gerçekleştirdi. Anonsunda, "1992 yılında polis okulu ile başlayan meslek hayatım bugün itibarıyla, yaş haddinden son bulmaktadır. Öncelikle Sayın Müdürüm olmak üzere, sizin gibi vatan, bayrak aşığı güzel insanlarla çalışmak şeref ve onuruna ulaştığım için çok gururluyum. Sizlere, ailelerinizle hayırlı ömür ve işlerinizde başarılar, şehitlerimize rahmet, gazilerimize şifalar diliyor, hepinizi Allah’a emanet ediyorum. Hakkınızı helal edin" ifadelerine yer verdi.

Veda konuşmasının ardından, Çankırı İl Emniyet Müdürü Aytekin Canıtez de uzun yıllar Türk Polis Teşkilatı’na verdiği hizmetler dolayısıyla Kuş’a teşekkür etti. Canıtez, emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk diledi.

TÜRK POLİS TEŞKİLATI’NDA 34 YILDIR BAŞARIYLA GÖREV YAPAN GAZİ POLİS MEMURU METİN KUŞ, ÇANKIRI’DA GERÇEKLEŞTİRDİĞİ VEDA ANONSUYLA EMEKLİYE AYRILDI.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr